ویزای شینگن و کانادا ویزای شینگن و کانادا .

ویزای شینگن و کانادا

ویزای شینگن هلند

ویزای شینگن هلند | تضمینی و فوری

 

ویزای شینگن هلند

ویزای هلند شینگن
هلند یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است و افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، باید از طریق سفارت هلند برای دریافت ویزا شینگن هلند اقدام کنند. این کشور به خاطر داشتن چشم اندازهای زیبا و نمایشگاه‌های بزرگ گل لاله، تعداد زیاد کانال‌های آب، آسیابهای بادی و مسیرهای دوچرخه سواری، بسیاری از افراد را برای گشت و گذار به این کشور می‌کشاند.  کجاویزا قصد دارد تا به استفاده از نیروهای متخصص به بهترین شکل ممکن، متقاضیان ویزای شینگن هلند را مشاوره دهد تا با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به دریافت تاییدیه از سفارت هلند جهت ویزای شینگن مورد نیاز خود شوند. در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید تا مراحل و جزئیات اخذ ویزای هلند  را به طور کامل توضیح دهیم.

 

درباره هلند
هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا است و پایتخت آن شهر آمستردام است که بر روی 165 کانال آب ساخته شده است. واحد پول هلند یورو است. این کشور به خاطر داشتن نمایشگاه‌های بزرگ گل لاله، کانال‌های آب، آسیابهای بادی و مسیرهای دوچرخه سواری، به یکی از کشورهای توریست پذیر اروپا تبدیل شده است. این کشور از شرق با کشور آلمان، از جنوب با کشور بلژیک و از غرب نیز به وسیله دریا با بریتانیا همسایه است. جمعیت این کشور 16.5 میلیون نفر هستند که بیش‌تر آن‌ها، دین مسیحی و مذهب پروتستان دارند. حکومت هلند پادشاهی مشروطه است و پادشاه و ملکه نقش نمادین برای حفظ وحدت ملی دارد و بیشترین قدرت اجرایی کشور در دست نخست وزیر است. هلند را به فرهنگ دوچرخه سواری، باغ‌های گل لاله، کانال‌های آب و هنرمندان مشهورش می‌شناسند. آب و هوای هلند معتدل است. دما در تابستان بین 17 تا 24 درجه سانتی گراد و در زمستان دما از صفر تا 10 درجه سانتی گراد تغییر می‌کند. بارندگی مداوم  در طول سال، هلند را در دست پر بارش‌ترین کشورها قرار داده است.

 

 

مدارک عمومی برای ویزای شینگن هلند

دو قطعه عکس 3.5 در 4.5 رنگی با زمینه سفید
  یک نسخه ترجمه شناسنامه
کاور لتر که در آن هدف از سفر و جزئیات سفر شما در آن به دقت مشخص شده باشد.
پرینت برگه وقت سفارت
اصل پاسپورت فعلی با حداقل 3 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی و کلیه پاسپورت‌ها و ویزاهای قبلی
مدارک شغلی لازم ویزا شینگن
رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و واچر هتل
ترجمه گواهی اشتغال به کار برای متقاضی به همراه ترجمه روزنامه رسمی شرکت ویا پروانه کسب
بیمه مسافرتی( پوشش تا سقف ۳۰ هزار یورو در محدوده شینگن)
تکمیل فرم ثبت نام درخواست ویزا
فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی هلند که به صورت اینترنتی از سایت سفارت دریافت کردید.

مدارک شغلی ویزای شینگن هلند
مدارک شغلی ویزای شینگن هلند بر اساس شغل فرد به قرار زیر است:

افرادی که استخدام شده اند: قرارداد استخدام، گردش حساب بانکی 6 ماه اخیر، گواهی اشتغال به کار، مرخصی نامه
افراد خود اشتغال: یکی کپی از گواهی جواز کسب با مهر اتحادیه، صدور گردش حساب بانکی 6 ماهه اخیر، گواهی کسر مالیات بر درآمد
دانش‌آموزان:  گواهی اشتغال به تحصیل، گواهی اجازه مدرسه از عدم شرکت شما در کلاس‌ها
بازنشستگان: بیمه تامین اجتماعی، گردش حساب بانکی 3 ماهه، حکم بازنشستگی
وکلا: پروانه وکالت
هنرمندان: گواهی عضویت در انجمن هنری مانند سینما،تئاتر و... یا مدرکی که نشان دهنده فعالیت شما در حوزه هنری باشد، مدارک بیمه تامین اجتماعی
معلمان، اعضاء هیئت علمی دانشگاه و: ارائه اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر سمت، مدت اشتغال و میزان حقوق دریافتی، مدت زمان مرخصی به همراه سه فیش آخر حقوقی و مدارک بیمه تامین اجتماعی
پزشکان: پروانه مطب یا حکم کارگزینی و سه فیش آخر حقوقی از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی
ورزشکاران: گواهی از وزارت ورزش و جوانان به همراه تاریخ عضویت و مرتبه ورزشکار از لحاظ مبتدی یا حرفه ایی بودن، یا گواهی مبنی بر شرکت در یکی از مسابقات رسمی داخلی یا برون مرزی
نیروهای مسلح: یادداشت رسمی و گواهی انتصاب از طرف ارگان مربوطه

 

دلایل ریجکتی ویزای شینگن هلند و رفع ریجکتی آن
دلایل مختلفی برای ریجکت شدن ویزاهای توریستی صادر شده برای کشورهای مطرح اروپایی از جمله هلند وجود دارد. در ادامه دلایلی را که در اکثر موارد باعث ریجکت شدن ویزای هلند می‌شود و راه های رفع آن می پردازیم:

 

عدم ارائه دلیل محکم و قانونی برای برگشت به کشور
فعالیت مجرمانه
ارائه مدارک جعلی به سفارت
توضیح ناکافی برای اقامت
گذرنامه مخدوش
گذرنامه نامعتبر
قانع نکردن سفارت برای هدف از سفر
گواهی اشتغال به کار نامعتبر
عدم توانایی امرار معاش در طول سفر
عدم توانایی توضیح برنامه سفر
سن کمتر از 30 سال ( قانع نشدن افسر ویزا جهت بازگشت شما به کشور)
نامعتبر بودن بیمه نامه مسافرتی
نداشتن مدرک اسکان
عدم رعایت تاریخ ویزا و برنامه سفر قبلی
داشتن آلرت در یک سفارت دیگر( سفارت‌ها در سیستم خود آلرت قرار داده‌اند و سفارت‌های دیگر را نیز از ریجکت متقاضی مطلع می کنند.)
رفع ریجکتی ویزای شینگن هلند
ریجکت شدن ویزای شینگن امتیاز منفی تلقی می‌شود و  کار را برای اخذ مجدد ویزا دشوار می‌کند و در صورت ریجکت شدن برای مرتبه دوم، اخذ ویزا تقریبا غیرممکن می‌گردد. این مسئله در مورد ویزای غیر شینگن مانند ویزای کانادا یا ویزای استرالیا حادتر است. اما خبر خوب اینجاست که با ریجکت شدن ویزای شینگن هلند کار به پایان نرسیده و با بررسی دلایل ریجکت شدن ویزای شما در مرتبه اول و مشورت با یک کارشناس خبره و رفع نواقص قطعا صاحب ویزا خواهید شد. هر کس می‌تواند پس از ریجکت شدن درخواست اعتراض به ریجکتی ویزای خود داشته باشد و یا مجددا درخواست خود را به یکی از سفارت‌های حوزه شینگن البته با مدارک کامل‌تر ارائه دهید.

نکته اول بررسی دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن و سعی در اصلاح پرونده و رفع ریجکتی ویزا است. بنابراین توصیه کجاویزا به شما این است که در این زمینه از کارشناسان خبره ما جهت رفع ریجکتی ویزای خود کمک بگیرید تا بتوانید به درستی دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن خود را بررسی و مشکلات پرونده خود را مرتفع نمایید.

بررسی دقیق نامه ریجکتی ارسال شده از سفارت هلند

پس از ریجکت شدن درخواست ویزای شینگن هلند از طرف سفارت، نامه‌ای شامل دلایل رد درخواست، برایتان ارسال می‌گردد، که لازم است ضمن بررسی دقیق این دلایل جهت رفع این مشکلات تلاش کنید. البته گاهی مدارک شما کافی و درست است و ممکن است اشتباه از طرف سفارت باشد که در این حالت شانس رفع ریجکتی شما بالا خواهد بود.

نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن هلند
نامه ایی که جهت اعتراض به ریجکت ویزا می‌نویسید باید کاملا با دقت نگارش شود. از جمله نکاتی که در نوشتن آن باید رعایت شود در ادامه ذکر شده اند:

مشخصات فردی: نام، نام خانوادگی، آدرس و کد پستی محل سکونت، کد ملی، تاریخ و محل تولد و شماره گذرنامه
دلیل یا دلایل رد ویزای شینگن: باید دقیقا در مورد علت ریجکت ویزا که در نامه سفارت درج شده است توضیح و پاسخ داده شود و از پاسخ‌های اضافی و متفرقه جدا خودداری کنید. در واقع این بخش مهمترین قسمت اعتراض به ریجکت ویزا می‌باشد. دقت کنید باید اسامی به همراه امضا باشند و به نام‌های بدون امضا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اکیدا توصیه می شود جهت اقدام برای ویزای شینگن هلند یا ریجکتی آن با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کنید. کجاویزا مفتخر است تا با استفاده از کارشناسانی مجرب بهترین مشورت و راهنمایی را در اختیار شما عزیران قرار دهد.

منبع: kojavisa.ir

 

 


برچسب: ویزا، ویزای شینگن، شینگن، ویزای شینگن هلند، هلند،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۸:۵۵ توسط:هیوا موضوع: نظرات (0)