ویزای شینگن و کانادا ویزای شینگن و کانادا .

ویزای شینگن و کانادا

ویزای شینگن لتونی

ویزای شینگن لتونی | تضمینی و فوری

درباره لتونی
کشور لتونی کشوری در شمال اروپا است که از شمال به استونی،از جنوب به لیتوانی، از شرق به روسیه و از جنوب شرقی به بلاروس محدود می‌شود. کشور لتون از غرب نیز به دریای بالتیک محدود می‌شود. از آنجا که در پایتخت این کشور یعنی شهر ریگا، آثار تاریخی بسیاری وجود دارد گردشگران زیادی به این کشور سفر می‌کنند. زبان رسمی این کشور زبان لتونیایی و واحد پول آن یورو است. حدود 80 درصد مردم این کشور مسیحی هستند. دانشگاه های این کشور از بهترین دانشگاه های اروپا محسوب می‌شوند و به طور کلی مردم این کشور از سطح سواد بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه هزینه های زندگی در این کشور کمتر از کشور های غرب اروپا است در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است.

 

ویزای شینگن لتونی
کشور لتونی از اعضای معاهده شینگن است و از آسان ترین کشور ها برای اخذ ویزای شینگن محسوب می‌شود. یکی از دلایلی که افراد این کشور را در اولویت های خود برای سفر قرار میدهند میتوان به پایین بودن درصد بیکاری در لتونی اشاره کرد. همچنین دانشجویان زیادی نیز لتونی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب میکنند. شما با دریافت ویزای شینگن لتونی از دیگر کشور های حوزه شینگن نیز میتوانید دیدن کنید. کجاویزا قصد دارد تا به بهترین شکل ممکن متقاضیان ویزای شینگن لتونی را مشاوره دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه موفق به دریافت تاییدیه ویزای شینگن از سفارت لتونی شوند. در ادامه این مطلب مراحل و جزئیات اخذ ویزای شینگن لتونی را به طور کامل در اختیار شما قرار داده ایم:

 

مدارک عمومی برای ویزای شینگن لتونی
گذرنامه متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
بیمه مسافرتی
گردش حساب بانکی 6 ماه اخیر
نامه تمکن مالی
دو قطعه عکس 6 در 4 رنگی بازمینه سفید
واچر هتل
رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن لتونی
سند مالکیت (در صورت موجود بودن )

دلایل ریجکتی ویزای شینگن لتونی و رفع ریجکتی آن
دلایل مختلفی برای ریجکت شدن ویزاهای صادر شده کشور های اروپایی از جمله لتونی وجود دارد. در ادامه دلایلی را که در اکثر موارد باعث ریجکت شدن ویزای شینگن لتونی می‌شود را بررسی و راه های رفع آن را بیان می‌کنیم:

فعالیت مجرمانه گذشته یا کنونی
ارائه مدارک جعلی به سفارت لتونی
گذرنامه آسیب دیده
گذرنامه نامعتبر
نداشتن هدف مشخصی برای سفر جهت قانع کردن افسر ویزا
نداشتن بیمه مسافرتی معتبر
داشتن دعوت نامه از اقوام درجه یک
ناتوانی در امرار معاش
عذم رعایت محدودیت ویزای شینگن
ارائه ندادن مدارک اسکان در لتونی

رفع ریجکتی ویزای شینگن لتونی
طبیعی است که با ریجکت شدن ویزای شینگن لتونی اخذ مجدد ویزای شما دشوار شود و همچنین با ریجکت شدن ویزا برای مرتبه دوم اخذ ویزا تقریبا غیر ممکن می‌شود. این مسئله برای ویزا های شینگن راحت تر از ویزای های غیر شینگن مانند ویزای کانادا و یا ویزای استرالیا خواهد بود. هر کس حق دارد حتی بلافاصله پس از دریافت نامه ریجکتی نسبت به ریجکتی ویزا خود اعتراض کند. شما با مشورت با یک کارشناس خبره و رفع کاستی ها موفق به درافت ویزا خواهید شد. اما توجه داشته باشید نامه ی اعتراض باید با دقت نوشته و ارسال شود. اگر اعتراض شما منطقی و درست باشد پس از بررسی مجدد پرونده با ویزای شما موافقت خواهد شد. در ادامه نکاتی را در مورد رفع ریجکتی ویزای شینگن لتونی بیان میکنیم :

 

بررسی دقیق نامه ریجکتی ارسال شده از سفارت لتونی

پس از رد درخواست ویزای شینگن شما از طرف سفارت کشور لتونی نامه ای که محتوی آن دلایل رد درخواست ویزای شماست برایتان ارسال می‌گردد که شما باید علاوه بر بررسی دقیق این دلایل جهت رفع آنها اقدام حاصل فرمائید. گاهی مدارکی که ارائه داده اید درست و تکمیل است و اشتباه از طرف سفارت این کشور است که در این صورت احتمال رفع ریجکتی ویزای شما بالا خواهد بود.

نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن لتونی
در نگارش نامه اعتراض به ریجکتی ویزای شینگن لتونی نکات زیر را رعایت کنید:

این نامه باید بدون غلط املایی و نگارشی باشد.
مشخصات فردی ( نام، نام خانوادگی، آدرس و کد پستی محل سکونت، کد ملی، تاریخ و محل تولد و شماره گذرنامه ) بدون کاستی و به درستی در نامه درج شود.
اطلاعات مربوط به تاریخ ریجکت شدن ویزا به درستی و دقیق در نامه درج شود.
تمامی دلایل رد درخواست ویزای خود را در نامه ذکر کنید.
درباره علت مخالفت شما با دلایل ریجکت شدن ویزا توضیح دهید و تمامی مدارکی که اثبات کننده ادعای شماست را در این نامه ذکر کنید.
از پاسخ های متفرقه جدا خودداری کنید.
به نام‌های بدون امضا ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ بنابراین باید همه ی اسامی به همراه امضا باشند.
اکیدا توصیه می شود جهت اقدام برای ویزای شینگن لتونی یا ریجکتی آن با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کنید. کجاویزا مفتخر است تا با استفاده از کارشناسانی مجرب بهترین مشورت و راهنمایی را در اختیار شما عزیران قرار دهد.
 

منبع : kojavisa.ir


برچسب: ویزا، ویزای شینگن، شینگن، ویزای لتونی، ویزای شینگن لتونی، لتونی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۳:۴۳ توسط:هیوا موضوع: نظرات (0)