Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سوئد سوئد

ویزای شینگن و کانادا

ويزاي تحصيلي سوئد


ويزاي تحصيلي سوئد | فوري و تضميني

تحصيل در سوئد
سوئد كشوري است در شمال اروپا كه در زمينه تحصيل، زمان و سرمايه زيادي را صرف كره است بنابراين جذب دانشجويان خارجي براي اين كشور اهميت زيادي دارد. سوئد 53 دانشگاه را در خود جاي داده است كه اكثر آن‌ها كلاس‌ها را به زبان انگليسي برگزار مي‌كنند كه اين نكته باعث اشتياق دانشجويان خارجي  براي دريافت ويزاي تحصيلي سوئد شده است. سوئد از لحاظ بهداشت، امنيت، كيفيت زندگي و رفاه در سطح بسيار بالايي قرار دارد. مي‌دانيم انتخاب يك كشور خارجي براي ادامه تحصيل، تصميم بسيار دشواري است كه براي انتخاب آن بايد اطلاعات كافي و معتبر در اختيار باشد، در اين مطلب كجاويزا اطلاعاتي براي دريافت سريع و راحت ويزاي تحصيلي سوئد در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

مدارك لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي سوئد
دريافت هر نوع ويزايي نيازمند به ارائه مداركي به سفارت آن كشور دارد، ويزاي تحصيلي سوئد هم مثل بقيه اين مراحل را بايد طي كند. در ابتدا لازم است مدارك زير را آماده كنيد و به سفارت ايتاليا تحويل دهيد:

شناسنامه به همراه ترجمه آن به زبان انگليسي
دو قطعه عكس تمام رخ در ابعاد 6 در 4
اصل و كپي تمام صفحات پاسپورت
ارائه فرم اقامت تحصيلي
اصل و كپي از پذيرش دانشگاه
 آخرين مدرك تحصيلي به همراه ترجمه ريز نمرات هر مقطع به زبان سوئدي
اصل مدرك زبان به همراه كپي آن
شرح دروس كارشناسي به زبان ايتاليايي يا انگليسي براي متقاضيان دوره كارشناسي ارشد
گردش حساب ۳ ماه اخير دانشجو و يا والدين جهت اثبات تمكن مالي( ميزان حداقل 7300 كرون براي هر سال تحصيلي)

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي سوئد
كيفيت بالاي زندگي، نظام آموزشي مطلوب و دانشگاه‌هاي برتر در اين كشور دانشجويان را براي تحصيل در اين كشور تشويق مي‌كند. تا سال 2011 افراد سوئد را براي ادامه تحصيل رايگان انتخاب مي‌كردند ولي از سال 2011 به بعد نظام آموزشي سوئد دچار تغييراتي شد و در راستاي اين تغييرات افراد براي تحصيل مستلزم به پرداخت شهريه شدند. از مزاياي تحصيل در كشور سوئد مي‌توان به مقرون به صرفه بودن شهريه تحصيلي و مخارج زندگي، امكان پرداخت بورسيه تحصيلي، امكان كار در حين تحصيل، طبيعت زيباي اين كشور، امكان تحصيل به زبان انگليسي و تنوع فرهنگي اشاره كرد.

 

دريافت ويزاي تحصيلي سوئد در مقطع كارشناسي
براي دريافت ويزاي تحصيلي سوئد در مقطع كارشناسي، لازم است شخص پس از گذراندن دوره متوسطه و پيش دانشگاهي جهت اخذ پذيزش اقدام كند. كلاس‌هاي درسي در مقطع كارشناسي به زبان سوئدي برگزار مي‌شود، بنابراين تحصيل در اين مقطع نياز به دريافت مدرك زبان سوئدي دارد. شروع ترم تحصيلي در كشور سوئد در ماه‌هاي ژانويه و سپتامبر برگزار مي‌شود.

دريافت ويزاي تحصيلي سوئد در مقطع كارشناسي ارشد
براي دريافت ويزاي تحصيلي سوئد در مقطع كارشناسي ارشد، شخص نياز به داشتن سوابق تحصيلي درخشان از يك دانشگاه مطرح را دارد. همچنين داشتن مقالات isi، جوايز در زمينه رشته تحصيلي و داشتن نمره زبان بالا، به شما در دريافت پذيرش از دانشگاه‌هاي كشور سوئد كمك مي‌كند. در كشور سوئد دوره كارشناسي ارشد با دو مدرك 1 ساله با 60 واحد و يا 2 ساله با 120 واحد هست كه هر دو نياز به گذراندن پايان نامه دارد.

دريافت ويزاي تحصيلي سوئد در مقطع دكتري
با توجه به اينكه سوئد براي تحصيل در مقطع دكتري جايگاه مناسبي دارد، گرفتن پذيرش از اين كشور حالت رقابتي دارد. تحصيل در مقطع دكتري در كشور سوئد شانس شما را براي دريافت اقامت دانشجويان فراهم مي‌كند. تحصيل در مقطع دكتري در كشور سوئد هيچ محدوديت سني ندارد و اكثر دانشگاه‌ها تحصيل در مقطع دكتري را رايگان ارائه مي‌دهند. دوره دكتري كامل شامل ۲۴۰ واحد درسي است و نياز به حداقل ۴ سال مطالعه تمام وقت دارد كه با ارائه پايان نامه به اتمام مي‌رسد. همچنين، دانشجويان مي‌توانند در يك دوره كوتاه تر ثبت نام كنند كه شامل ۱۲۰ واحد درسي است و حداقل  سال زمان نياز دارد.

 

قابل ذكر است ويزاي تحصيلي زير مجموعه ويزاي شينگن است و جهت دريافت اطلاعات جامع حتما توصيه مي شود مطلب ويزاي شينگن سوئد را از دست ندهيد.

 

اكيدا توصيه مي‌شود جهت اقدام براي ويزاي تحصيلي سوئد يا دريافت وقت سفارت سوئد با كارشناسان مجرب در اين زمينه مشورت كنيد. كجاويزا مفتخر است تا با استفاده از كارشناساني مجرب بهترين مشورت و راهنمايي را در اختيار شما عزيران قرار دهد.

منبع: kojavisa.ir

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/5/28 ساعت: ۱۵ توسط:kojavisa :