ويزاي شينگن و كانادا ويزاي شينگن و كانادا .

ويزاي شينگن و كانادا

پكيج لينك سازي داخل سايت

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع https://www.chicrank.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۹:۰۹ توسط:هيوا موضوع: نظرات (0)

ويزاي شينگن لتوني

ويزاي شينگن لتوني | تضميني و فوري

درباره لتوني
كشور لتوني كشوري در شمال اروپا است كه از شمال به استوني،از جنوب به ليتواني، از شرق به روسيه و از جنوب شرقي به بلاروس محدود مي‌شود. كشور لتون از غرب نيز به درياي بالتيك محدود مي‌شود. از آنجا كه در پايتخت اين كشور يعني شهر ريگا، آثار تاريخي بسياري وجود دارد گردشگران زيادي به اين كشور سفر مي‌كنند. زبان رسمي اين كشور زبان لتونيايي و واحد پول آن يورو است. حدود 80 درصد مردم اين كشور مسيحي هستند. دانشگاه هاي اين كشور از بهترين دانشگاه هاي اروپا محسوب مي‌شوند و به طور كلي مردم اين كشور از سطح سواد بالايي برخوردارند. با توجه به اينكه هزينه هاي زندگي در اين كشور كمتر از كشور هاي غرب اروپا است در سال هاي اخير مورد توجه بسياري از مهاجران قرار گرفته است.

 

ويزاي شينگن لتوني
كشور لتوني از اعضاي معاهده شينگن است و از آسان ترين كشور ها براي اخذ ويزاي شينگن محسوب مي‌شود. يكي از دلايلي كه افراد اين كشور را در اولويت هاي خود براي سفر قرار ميدهند ميتوان به پايين بودن درصد بيكاري در لتوني اشاره كرد. همچنين دانشجويان زيادي نيز لتوني را براي ادامه تحصيل خود انتخاب ميكنند. شما با دريافت ويزاي شينگن لتوني از ديگر كشور هاي حوزه شينگن نيز ميتوانيد ديدن كنيد. كجاويزا قصد دارد تا به بهترين شكل ممكن متقاضيان ويزاي شينگن لتوني را مشاوره دهد تا در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه موفق به دريافت تاييديه ويزاي شينگن از سفارت لتوني شوند. در ادامه اين مطلب مراحل و جزئيات اخذ ويزاي شينگن لتوني را به طور كامل در اختيار شما قرار داده ايم:

 

مدارك عمومي براي ويزاي شينگن لتوني
گذرنامه متقاضي با حداقل 6 ماه اعتبار
اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي
بيمه مسافرتي
گردش حساب بانكي 6 ماه اخير
نامه تمكن مالي
دو قطعه عكس 6 در 4 رنگي بازمينه سفيد
واچر هتل
رزرو بليط رفت و برگشت هواپيما
تكميل فرم درخواست ويزاي شينگن لتوني
سند مالكيت (در صورت موجود بودن )

دلايل ريجكتي ويزاي شينگن لتوني و رفع ريجكتي آن
دلايل مختلفي براي ريجكت شدن ويزاهاي صادر شده كشور هاي اروپايي از جمله لتوني وجود دارد. در ادامه دلايلي را كه در اكثر موارد باعث ريجكت شدن ويزاي شينگن لتوني مي‌شود را بررسي و راه هاي رفع آن را بيان مي‌كنيم:

فعاليت مجرمانه گذشته يا كنوني
ارائه مدارك جعلي به سفارت لتوني
گذرنامه آسيب ديده
گذرنامه نامعتبر
نداشتن هدف مشخصي براي سفر جهت قانع كردن افسر ويزا
نداشتن بيمه مسافرتي معتبر
داشتن دعوت نامه از اقوام درجه يك
ناتواني در امرار معاش
عذم رعايت محدوديت ويزاي شينگن
ارائه ندادن مدارك اسكان در لتوني

رفع ريجكتي ويزاي شينگن لتوني
طبيعي است كه با ريجكت شدن ويزاي شينگن لتوني اخذ مجدد ويزاي شما دشوار شود و همچنين با ريجكت شدن ويزا براي مرتبه دوم اخذ ويزا تقريبا غير ممكن مي‌شود. اين مسئله براي ويزا هاي شينگن راحت تر از ويزاي هاي غير شينگن مانند ويزاي كانادا و يا ويزاي استراليا خواهد بود. هر كس حق دارد حتي بلافاصله پس از دريافت نامه ريجكتي نسبت به ريجكتي ويزا خود اعتراض كند. شما با مشورت با يك كارشناس خبره و رفع كاستي ها موفق به درافت ويزا خواهيد شد. اما توجه داشته باشيد نامه ي اعتراض بايد با دقت نوشته و ارسال شود. اگر اعتراض شما منطقي و درست باشد پس از بررسي مجدد پرونده با ويزاي شما موافقت خواهد شد. در ادامه نكاتي را در مورد رفع ريجكتي ويزاي شينگن لتوني بيان ميكنيم :

 

بررسي دقيق نامه ريجكتي ارسال شده از سفارت لتوني

پس از رد درخواست ويزاي شينگن شما از طرف سفارت كشور لتوني نامه اي كه محتوي آن دلايل رد درخواست ويزاي شماست برايتان ارسال مي‌گردد كه شما بايد علاوه بر بررسي دقيق اين دلايل جهت رفع آنها اقدام حاصل فرمائيد. گاهي مداركي كه ارائه داده ايد درست و تكميل است و اشتباه از طرف سفارت اين كشور است كه در اين صورت احتمال رفع ريجكتي ويزاي شما بالا خواهد بود.

نگارش نامه اعتراض به ريجكتي ويزاي شينگن لتوني
در نگارش نامه اعتراض به ريجكتي ويزاي شينگن لتوني نكات زير را رعايت كنيد:

اين نامه بايد بدون غلط املايي و نگارشي باشد.
مشخصات فردي ( نام، نام خانوادگي، آدرس و كد پستي محل سكونت، كد ملي، تاريخ و محل تولد و شماره گذرنامه ) بدون كاستي و به درستي در نامه درج شود.
اطلاعات مربوط به تاريخ ريجكت شدن ويزا به درستي و دقيق در نامه درج شود.
تمامي دلايل رد درخواست ويزاي خود را در نامه ذكر كنيد.
درباره علت مخالفت شما با دلايل ريجكت شدن ويزا توضيح دهيد و تمامي مداركي كه اثبات كننده ادعاي شماست را در اين نامه ذكر كنيد.
از پاسخ هاي متفرقه جدا خودداري كنيد.
به نام‌هاي بدون امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد؛ بنابراين بايد همه ي اسامي به همراه امضا باشند.
اكيدا توصيه مي شود جهت اقدام براي ويزاي شينگن لتوني يا ريجكتي آن با كارشناسان مجرب در اين زمينه مشورت كنيد. كجاويزا مفتخر است تا با استفاده از كارشناساني مجرب بهترين مشورت و راهنمايي را در اختيار شما عزيران قرار دهد.
 

منبع : kojavisa.ir


برچسب: ويزا، ويزاي شينگن، شينگن، ويزاي لتوني، ويزاي شينگن لتوني، لتوني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۳:۴۳ توسط:هيوا موضوع: نظرات (0)